Söndag

Imorse var jag lite mer segstartad, men tog mig till slut upp och eftersom att det var fint väder idag så gick jag ut och gjorde en ganska lång instastory där jag gick en rundtur på gården och visade alla byggnader och hur stort det faktiskt är. Gick sen runt med stegen och klättrade upp och tittade lite närmre på vissa ställen där jag inte kommit åt innan. Sen gick jag in och fortsatte plockandet. Fokus idag låg på garderoben i groventrén. Den var full med skruvar, tyger, verktyg, lampor och massa andra grejer, så det tog sin lilla tid att gå igenom allt, sortera ut och lägga i rätt påse, tvätta ur och sen fylla på med mina grejer. Så nu har jag ett städskåp och ett linneskåp, är väldigt nöjd med det!
 
 
Har också sökt ett par jobb under dagen, samt bara slappat lite. Jag känner mig faktiskt väldigt, väldigt trött efter den här helgen, det har varit intensivt. Imorgon är det mådag och då kommer klassen hit! Har bett de att ta med sig en motorsåg också efterom att jag har ett fallet träd som ligger i spänn och det kan vara lite krångligt/farligt, så vore skönt om Bengt kan fixa det åt mig så slipper jag göra något jag inte är supersäker på. Sen på kvällen så far jag till skolan igen och återvänder inte hit förrän den 5e december igen då jag flyttar in på riktigt!!!
 
- Cim
 
 

Kommentera här: